Mitt första på ett bra tag!

Hallo... Eller hur börjar man ett inlägg?:O Gud, känner mig rätt ringrostig...
Okej, here goez! Vad har hänt det här lovet? Det har hänt en massa saker!
Endel roliga och endel lite mindre roliga, som t.ex. i lördags, visst kvällen var underbar men avslutet blev lite mindre lyckat...
---->http://ltz.se/nyheter/ostersund/1.1468342?sms_ss=facebook <---- I was there... Men allt gick bra så det var ju tur(y)
Vidare så har Andreas utnyttjat familjen olofssons gästfrihet till bristningsgränsen, med det gillar vi!
Och jag lyckades med en helt okej cykel vurpa igår(y)
Det var rätt läskigt... Rullgrus+halväg+kärringsnurran=fatalkrasch!
Men men, överlevde! Fick endel sår men ingenting som var vidare farligt!

Den här kvällen ska jag tillbringa i lit med en massa trevligt sällskap, ikväll är det dresscode! Haloween you know...

Well, ha det bra// peo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0