besviken...

måste säga att jag är otroligt besviken på min bloggkollega som först tog insiativet till att starta upp bloggen på nytt och sen bara lämnar den till att dö ut igen...
näe P.O nu får du skärpa dig!!

livet leker iaf nu under lovet, med en pappa i linköping och ensam hemma!!
har dock inte så bra fantasi när det gäller matlagningen:/ har blivit tacos till lunch och middag i två dagar nu.
och kan ju också avslöja att nu när min pappa inte har bloggen på favoriter längre.
Att nya äventyr fortsätter dyka upp för the two petters! i fredags kväll så skulle vi göra popcorn men istället hamnade vi ute på vägen med pappas bil och tog oss en liten åktur. fråga mig inte hur det gick till! men kul var det iaf..

P.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0