söndagar

söndagar är så jävla tråkiga så jag ahr absolut ingen aning om vad jag ska skriva! tristessen tar över hela tillvaron och man vill knappt lämna sängen.
men trots detta så ska jag berätta vad min dag bestod av..
den började med att det var ännu en släktmåltid, denna gång hos farmor. vi fick mat och det hela avslutades med tårta och saft! sen direkt därifrån ner till Köhlers och äta tårta igen, så nu känner jag mig som en stoppad gris, med 3 kladdkaksbitar, 3 tårtbitar, 2 bullar och en hel del saft.
allt detta kan sammanfattas till att min mage håller nu på att sprängas.

min bror har nu även åkt tillbaka till Liköping så nu är det bara chefen och jag kvar. med andra ord så är allt som vanligt i familjen åkessons värld.

"I wanna be forever young"..

P.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0