Snart jul... Nästan

Härlig dag idag! Pedagogisk ledarskap och sedan engelska!
Har märkt en sak, man är alltid trött veckan efter ett lov! Det där med att man ska "ladda upp sig igen" stämmer inte på en fläck!
Man gör så jäkla mycket under ett lov så det är ju inte tal om att ladda upp sig! Sedan när man börjar skolan igen så blir det ju världens jävla jet lag!
Idag har jag i alla fall nästan förbrukat en hel fisherman's friend och jag hostar så jäkla äckligt att 70 åriga gamla gubbar med rökhosta låter som småfåglar!
Jag är lite smått irriterad på att den snö som har kommit smälter så fort den nuddar backen, får hoppas på 30- och snöstorm i natt så kanske det håller sig!
Nu måste jag göra en bok recension på Of mice and men av John Steinbeck, jämfört med de andra sakerna vi gör på skolan så är den här lätt den härligaste enligt mig!

Peo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0