sitter och funderar

sitter just nu hos min på väg att bli magsjuke flickvän.(älskar hon ändå!!!!!) hon mådde väldigt illa och kände sig sjuk, så nu har min lilla ängel gått och lagt sig!
men här sitter jag vaken och tänker på lite allt möjligt. jag är ett stort fan av att filosofera! jag brukar kunna sitta stilla vid en fin plats och bara låta tankarna flöda iväg. för mig är det väldigt avkopplande, och ganska roligt om man kanske har med sig lite musik.

men nu tillbaka till verkligheten. min bror flyttade till linköping för ungefär 4 månader sen, och det var inte meningen att han skulle komma hem förrän till jul.
men idag när jag stod och väntade på bussen i det äckligt kalla vädret så svängde våran bil in på busshållsplatsen och gissa vem som sitter i den!?!? jo det är min bror:D
han hade tagit nattåget hem från linköping i smyg och nu var han där som en trevlig överraskning.
min lycka först var att "YES" jag får skjuts till skolan!! men icke sa nicke... han skulle visst hem och sova efter den jobbiga resan.
väl på skolan var det en helt vanlig neu-dag, och det vill säga att vi råpluggade från början till slut.
förutom när vi sitter i datasalen och spelar poker,farmville och freerider dvs!

ännu en dag har flutit förbi i min värld.


P.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0