segare dag

har nog aldrig varit med om en segare dag i hela mitt liv!!!
dagen började klockan åtta med att vi hade spanska med våran kära soledad, och det säger jag med absolut ingen kärlek.
människan är spanskalärare och kan typ inte ett ord svenska... och jag som är sämst på spanska har det inte så lätt när hon ska försöka förklara nåt, fast hon tar allt på spanska och det fattar jag ju som sagt inget av.
dagen fortsätter i samma dåliga humör med matte, geografi, och mentorstid. allt detta hinner vi med innan lunch, väl när det är lunch så får vi hela 25 minuter att andas och vara fria:)efter lunchen har vi ytterligare 4 lektioner och klockan halv fyra när vi fortfarande har 45 minuter kvar så var självmordet mycket nära.. fem läxor senare sitter jag här hemma och tar det lugnt och skriver ett fint inlägg!

detta är en vanlig dag i det kära neu-huset...

P.Å 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0