öppet hus

Måste börja med att säga imorn är det öppet hus på wargentinskolan mellan 9.00 - 20.00. Alla är välkommen till att snacka lite skit med mig i Neu- huset!! "Campus is the chill place"

Imorse var det inte långt ifrån att jag stannade hemma och var "sjuk", ni ska inte tro att jag är en sån som missar skolan med flit. men om ni går till halv någon dag så förstår ni hur jag känner. men jag lyckades faktiskt tillslut ta mig i kragen och göra som en duktig pojke vilket är att vandra iväg till skolan.
jag måste säga att jag gjorde rätt beslut, och det säger jag endast för att vi fick sluta tidigare på Naturkunskapen idag. och det är ett så stort mirakel att jag absolut inte vill missa det.

När jag väl var hemma så skulle jag byta kläder och upptäckte då att 2/3 av kläderna i min garderob är för små.
Insåg att det var dags för en utrensning av gamla kläder som jag inte kan ha.
Det blev 3 fulla säckar med kläder som är för små för mig...
Nu har min farmor tagit tag i det hela och nu ska hon donera alla mina gamla kläder till barn som behöver dom bättre. she is a true HERO!!
Nu kommer något barn i afrika bli väldigt lyckligt och dessutom se ut som en riktig modeikon! eller inte..

Nog om det, jag har nu lagt fram mina starka argument till min pappa och ham lyckades bli övertalad. Oet betyder att jag nu är ungefär en vecka ifrån att äga en egen gitarr!!:D

som petter senast sa så verkar det ha blivit våran grej med att citera låtar.

"signed, sealed delivered i´m yours".                         Stevie Wonder

P.Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0