ombyggnad

jag har bestämt mig för att göra om mitt rum! det ska blir lite "mognare" till skillnad från det mindre mogna rum jag har nu..
och nu är det så att de senaste månaderna så har jag gått och blivit ett riktigt fan av OLD MUSIC. så mitt rum kommer bestå av tre väggar där jag har någon färg, typ ganska tråkig. sen har jag en vägg där väggen är helt täckt av massa gamla LP plattor som vi har hemma. Med T.ex. Michael jackson, stevie wonder, elton john, simon and garfunkel och massa andra. jag tror att det kommer bli otroligt cooolt!

kommer kanske lite bilder sen på hur resultatet blev, om det blir något resultat vill säga.

ni kan även få lite musik tips:)

DR.HOOK - The millonaire
Simon and garfunkel - the boxer
Simon and garfunkel - sound of silence
Dire straits - romeo and julia
Bruce Springsteen- atlantic city
Alphaville - forever young
Manfred mann - mighty quinn

detta är allt jag hade för stunden.

P.Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0