"Jag kan också"

Idag har jag hunnit med väldigt mycket på kort tid! Imorse när jag vaknade så drog jag som vanligt på mig min morgonrock och spatserade ut genom mitt rum likt en halvdöd ko, detta gillades inte av pappa...
Så sprang upp på mitt rum och bytte kläder, min kära fader stör sig otroligt mycket på min morgonrock av någon konstig anledning...
Well, när jag väl fått på mig en t-shirt och ett par mjukisbyxor så bar det av ner igen, hör och häpna!
Jag stekte pannkakor! Jag är dock ingen stjärnkock så det blev mer typ något som liknade tuggummi med mjölklumpar... Men det gick att äta i alla fall!
Sedan så plockade jag ur diskmaskinen, + poäng på mig i alla fall!
Och efter det så bytte jag lampor i mitt rum, mina tak lampor dog i början av sommarlovet och jag har inte brytt mig om att fixa dom förens nu eftersom det har en tendes att bli jävligt mörkt i rummet nu under vintern utan lampor!
Och nu sitter jag här och ska snart försöka mig på lite matte... Det är ett försök som är dömt att misslyckas(y)
Ja det var min morgon i stora drag, ha det!

peo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0