halloween

halloween är nånting jag aldrig har engagerat mig i. Jag brukar alltid sitta hemma och skratta åt alla "idioter" som klär ut sig och går runt till folk och säger bus eller godis!
Men i år så kände jag för att vidga mina horisonter och göra samma sak jag själv. Eller det blev inte riktigt samma sak menmen..

Dagen började med en fotbollsavslutning med laget och det var nog det tråkigaste som ägt rum under år 2009...
Efter det så var det dags för klassfest med min kära klass (sp09c <3) vi åkte hem till hanna och vi var tydligen väldigt tidiga så vi fick stå i hallen i 10 min. Efter den tråkiga avslutningen så var jag ganska less och mitt humör började sjunka med en otrolig fart..
Efter ett tag så kom det fler och fler klasskamrater och tillslut så fick vi igång klassfesten. Vi härjade runt hos hanna i några timmar tills både jag och erik blev kissnödig för typ 17 gången, och alla toaletter var tyvärr upptagna så vi var tvungen att vara lite naturliga och kissa utomhus! Vi gick och kissade, sen på väg tillbaks till hanna så kom vi på att vi var uklädda. och tänkte därmed göra ett försök till det klassiska bus eller godis. Vi gick till ett fint rött hus och frågade " Bus eller godis". En gammal tant ropade på sin gubbe och vi fick två klubbor och vi blev otroligt lyckliga:) Lyckan blev kortvarig... Vi gick vidare till nästa hus och frågade samma sak, men denna gång så var det en medelåldersman som öppnade, och han var inte glad! han bokstavligen sa att vi skulle gå därifrån och sen smällde igen dörren.
Efter att den sura mannen hade avböjt oss på ett sånt otrevligt sett så gick vi med bestämda steg hem till hanna för att leta reda på några fina ägg. Nu hade tyvärr inte hanna några ägg men om hon hade haft det så skulle nog sura mannen spendera resten av helgen med att tvätta bort ägg från fönster, väggar tak osv...

Jag och erik glömde fort allt om den sura mannen och åt våra klubbor samtidigt som vi hade en väldigt trevlig och rolig kväll.
Jag har långt ifrån berättat allt, men det här var lite av det som hände på halloween det här året! enjoy...

P.Å

Kommentarer
Postat av: The Joker

grymmm kväll!

2009-11-12 @ 12:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0