gitarr

nu sitter jag efter ännu en mycket lång dag skriver ned mina tankar. vi var ju som sagt på middag med den tjocka släkten, och det var oerhört ointressant. höjdpunkten var när farmor spillde ut sin champange eller att alla är lika döva så man kan snacka hur mycket skit men ingen hör på.
näe nu ska jag inte sitta och smutskasta min släkt. den egentliga höjdpunkten på kvällen var att det fanns en gitarr, som jag spelade väldigt flitigt på! jag är väll inte direkt någon jimi hendrix! men jag kan iaf de flesta ackorden och några sånger.
jag har länge funderat på att skaffa en gittar, men det har aldrig riktigt blivit av. och nu har jag insett vad det är jag går miste om. med en gitarr så kan man alltid ha något att göra, och jag vill väldigt gärna kunna spela också!
en gitarr skulle även komma bra till hands eftersom att jag har på sistone blivit nästan en musikfanatiker!
jag har iaf utvidgat mina musikhorisonter med hästlängder!


"well i got more money than a horse has hairs" 

P.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0