cave escape

Denna vecka började inte bra:/ första lektionen hade vi FEK prov. Jag kan ju inte säga att det gick över förväntan,jag kunde med andra ord nästan inget alls. Nästan så jag behövde schiffernyckel för att kunna förstå vad det stod på frågorna.
Näe nu är det nästan så att jag börjar ångra mitt val av linje på gymnasiet, men man kanske får pluspoäng för att försöka iaf.
Resten av dagen flöt på bra iaf, spelade lite freerider 2 på rasten sen var jag redo för nästa lektion. Den var engelska och där satt jag och min facitkompis August och gjorde en diagnos vilket vi klarade galant!

Har även lite goda nyheter att dela med mig!
Jag har nu valt ut en gitarr som inom en snar framtid ska vara i min ägo.
Peo ska imorn köpa biljetter till Lars Winnerbäck som är den 29/11, skojigt.
Ser även fram emot en riktigt rolig helg!

"here comes the story of the hurricane"

P.Å


Kommentarer
Postat av: amanda

jb!!!!!!!!!!!!!

2009-11-09 @ 22:59:13
URL: http://aawmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0